Consell Escolar

El Consell Escolar és l'òrgan de participació en el control i la gestió del centre dels diferents sectors que constitueixen la comunitat educativa.

 Actes/Resums 2015:


 Actes/Resums 2014:

  Actes/Resums 2013:

Composició: 
Després de la renovació del Consell Escolar del mes de novembre de 2014 la seva composició actual és la següent:
  • Sector Mares i Pares: Belén Carrió, Laura Catena, Elisabet Ferran, Amparo Palacios i Anna M. Fornos (representant de l'AMPA).
  • Sector Mestres: Carlota Badiola, Isabel Fontcuberta, Patrícia Fuentes, Gemma Pariente i Maria Pascual.
  • Sector PAS (Administració i Serveis): --
  • Representant de l'Ajuntament: --
  • Equip Directiu: Maribel Espinosa, Vanessa Valls i Maria E. Fornos.
Hi ha les següents comissions de treball:
    • Comissió Permanent: Maribel Espinosa, Anna M. Fornos, Elisabet Ferran, Gemma Pariente, Vanessa Valls i Maria E. Fornos.
    • Comissió Convivència, igualtat i gènere: Isabel Fontcuberta, Carlota Badiola, Amparo Palacios, Laura Catena, Vanessa Valls, Maribel Espinosa i Maria E. Fornos.
    • Comissió Menjador: Belén Carrió, Patricia Fuentes, Olga Illán (coord. Menjador), Vanessa Valls i Maria E. Fornos.
    • Comissió Seguiment Projectes i socialització de llibres: Belén Carrió, Amparo Palacios, Carlota Badiola, Maribel Espinosa i Vanessa Valls.
    Atribucions:
    Les atribucions del Consell són:
    1. Formular propostes a l'equip directiu sobre la programació anual del centre i aprovar el projecte educatiu, sens prejudici de les competències del Claustre de professors, en relació amb la planificació i organització docent.
    2. Elaborar informes, a petició de l'Administració competent, sobre el funcionament del centre i sobre aquells altres aspectes relacionats amb l'activitat d'aquest.
    3. Participar en el procés d'admissió d'alumnes i vetllar perquè es realitzi amb subjecció al que estableix aquesta Llei i disposicions que la desenvolupin.
    4. Aprovar el reglament de règim interior del centre.
    5. Conèixer la resolució de conflictes disciplinaris i la imposició de sancions i vetllar perquè aquestes s’atinguin a la normativa vigent.
    6. Aprovar el projecte de pressupost del centre i la seva liquidació.
    7.  Promoure la conservació i renovació de les instal·lacions i equip escolar.
    8. Proposar les directrius per a la col·laboració, amb fins educatius i culturals, amb altres centres, entitats i organismes.
    9. Analitzar i valorar el funcionament general del centre, l’evolució del rendiment escolar i els resultats de l’avaluació que del centre realitzi l'Administració educativa.
    10. Ser informat de la proposta a l'Administració educativa del nomenament i cessament dels membres de l’equip directiu.
    11. Proposar mesures i iniciatives que afavoreixin la convivència al centre.
    12. Qualsevol altres que li atribueixin l'Administració educativa.